دانلود کتاب های مهندسی مکانیک

کتاب های درخواستی

حسین رهنما | سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ب.ظ

با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم سایت.

چنانچه کتاب خاصی مدٌ نظرتان استنام کتاب و نام نویسنده آن را در قسمت نظرات معرفی کنید تا در صورت امکان آن را در وبلاگ قرار دهم. توجه داشته باشید کهکتاب هایی که به صورت لینک پیشنهاد داده می شوند یا صرفا موضوع کتاب پیشنهاد می شود، بررسی نخواهند شد. همچنین اگر لینک دانلود مشکل دارد، در قسمت تماس با من و به صورت عمومی ( لطفا پیام را به صورت خصوصی ارسال نفرمایید ) یا نظرات آن را مطرح کنید تا اصلاح گردد و یا دوباره آپلود گردد.


توجه: به منظور حمایت از نویسندگان و ناشران داخلی و همچنین رعایت کپی رایت از قراردادن کتاب های فارسی بر روی سایت معذوریم. کاربران محترم لطفا درخواست ننمایند.

ضمناً دوستان توجه داشته باشند که پیام ها را به صورت عمومی قرار دهند تا امکان پاسخگویی به آن در همان پست وجود داشته باشد. و از گذاشتن پیام خصوصی جدا خودداری کنند.

با تشکر

خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب : مشاوره روانشناسی تلفنی ، مشاوره خانواده تلفنی ، مشاوره تحصیلی تلفنی ، مشاوره نظام وظیفه تلفنی

برای مشاوره تحصیلی و روانشناسی میتوانید به سایت مرکز مشاوره تلفنی رهیاب مراجعه کنید

  • حسین رهنما

نظرات  (۲)

سلام بر مدیر محترم و سایر اعضای این سایت

بنده به همراه همکارانم از سال 91 تا کنون در حال تهیه کتاب، مقالات و پایان نامه ها برای استادان، دانشجویان و مراکز دانشگاهی سراسر کشور هستیم. الان درخواست های دوستان رو در ارتباط با بسیاری از کتاب ها دیدم. ما می توانیم بسیاری از این کتاب ها رو با کمترین هزینه برای شما تهیه کنیم. در صورتی که مایل به تهیه بودید تنها کافی است اسامی کتاب های خودتون رو به آدرس ایمیل fazeli2005@gmail.com ارسال نمایید.


FE Mechanical Practice Problems
UPC: 9781591264422
ISBN-13: 9781591264422
ISBN-10: 1591264421
AUTHOR: Michael R Lindeburg
PAGES: 232

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی